Home
Teamspeak 3
Lobby
ETCC Server 1
ETCC Server 2
ETCC Disco Server
International Channel
Rookie Club
Ballerburg
Motzki motzt wieder...
Trabbel Schuhting
Dienstabteil-geschlossene Gesellschaft
AFK - in ein paar Minuten zurück
Wer ist Online
Gäste: 197
Mitglieder: 3
Besucherstatistik
Heute 54414
Gestern 110746
Woche 165160
Monat 1808489
Gesamt 4841221
Stand: 2026-06-23 11:07:16
Hilf der Altbierbude
Spenden für den Gameserver
Donations for the Gameserver
Re:Altbierbude archive (0 Leser)
Beliebt: 0
THEMA: Re:Altbierbude archive
angst72 (Gast)
Fresh Boarder
Neuester Beitrag 2007-07-17 09:43:53
Beiträge: 12
Altbierbude archive vor 18 Jahren, 11 Monaten
I wonder if it's safe to delete the archive-directories? Seems sort of unnecessary to keep all those zip-files or am I missing something?
Kein öffentlicher Schreibzugriff erlaubt, bitte erst registrieren!
DanImfast (Gast)
Senior Boarder
Neuester Beitrag 2009-04-19 09:03:13
Beiträge: 53
Re:Altbierbude archive vor 18 Jahren, 11 Monaten
Hello, I think the archive-files are useful for reinstallation. So if you crash your GTL-installation and want to reinstall it, you don't have to download all the cars/tracks again when executing the altbierbude-script, because most of them can be extracted from the compressed archives. So, of course there is no need for you to keep the files, but it saves you time when reinstalling and reduces the servertraffic.
Kein öffentlicher Schreibzugriff erlaubt, bitte erst registrieren!
angst72 (Gast)
Fresh Boarder
Neuester Beitrag 2007-07-17 09:43:53
Beiträge: 12
Re:Altbierbude archive vor 18 Jahren, 11 Monaten
OK, thanks for the answer. I'll keep the files for now then.
Kein öffentlicher Schreibzugriff erlaubt, bitte erst registrieren!